9 Şubat 2012 Perşembe

Babam Sağolsun :))

Dedim bende ne aldım kervanına katılayım :))
Aslında hiçbir işe yaramayacağını bildiğimiz hâlde alırız bütün cilt bakım ürünlerini,tek yapmamız gerekenin sağlıklı bi yeme ve yaşama düzeni olduğunu bildiğimiz halde;  ilk seçenek daha cazip gelir heleki maliyeti babanız karşılıyosa (paso gülüşmeler) :))
Bende sırf kokusundan ötürü beğenip aldım, aslında memnunda kaldım insanlarla tokalaştığınız zaman direk kulağına yapışık nerden aldın diye soruyolar -ki- bencede haklılar çünkü mükemmel kokuyo nemi ?

ilk defa denediğim için tereddütüm vardı ama kokusuyla büyüledi beni "nar" aromalı... spreyi hem kolonya olarak hemde oda spreyi olarak kullanabiliyosunuz ben oda spreyi olarak kullanıyorum enfes bi ortam oluyo.Diğer şişedeki vücut için daha denemedim farklı bi marka kullanıyorum o bitince denicem diğeri malum el ve yüz için işte o mükemmel bi koku veriyo vücudunuza...


                                                Buda mangolu henüz denemedim.     
                                                         ***Zıpçıktı***

Hiç yorum yok: