13 Şubat 2012 Pazartesi

Bana Kırmızı Çok Yakışıyor! Hıhh ;)

   Bugün benim ikinci sömestıra başladığım ilk gün canlar. Bir aylık uzun(!) bir tatilden sonra eğitim hayatına tekrar giriş yapmak pek de kolay olmadı tabi. Malum tatildeyken güne saat 14.00-15.00 arası başladığım ve geri kalan saatlerde alış-veriş yaptığım için normal insan hayatına başlangıç zor geldi bünyeme. 








   Sabah ağlamaklı bir suratla aynada son hazırlıklarımı yapıyordum. Sanki gideceğim okul benim okulum değil de savaş alanı gibi hissediyordum. Tabi okulda görmeyi istemediğim insanlar da yok değil. En başta benim öküz eski sevgilim ve onun hazırlık sınıfındaki, tam islamik burjuvazi takılan tiki sevgilisi geliyordu. İnadına süslendim bugün. Önce yeni aldığım kırmızı elbisemi ve altına siyah opak çorabımı giydim. Altına siyah süet botinlerimi geçirdim ve son hamle olarak kırmızı rujum ile parfümümü ilave ettim. 






   Hobaa okula girdim. Kafeye ilk girdiğimde gördüğüm kişi bizim öküz ile arkadaş grubu oldu. Arkadaş grubu pek bir yoğun ilgilendiler benle (bizimki mor tabi bu anda). Bana ilgisiz takıldı aklınca öküz fakat o kadar kırmızıya rahipler bile kayıtsız kalamazdı o ayrı :D. Ama itiraf etmeliyim asıl gözü üstümde olan bizim öküzden çok onun cici sevgilisiydi. Kız gözleriyle yedi resmen yahu.




 Bu arada kız tatilde tosuna dönmüş puhaha. Bir ay boyu masadan kalkmadı herhalde :D.










   İlk gün dedikodular böyle şekerler. Günüm neyse ki korktuğum gibi geçmedi, gayet keyifliydi. Eğitim gereklidir diyerek sizleri öpüyorum. Okula giderken parfüm sıkmayı unutmayın. Muck :)





Aristokrat


Hiç yorum yok: