4 Şubat 2012 Cumartesi

Kız Kıza Gezelim Bu Gece :))





İyi geceler efenim bi haftasonunuda evde geçirmek zorunda kaldım geçen hafta hava koşulları,misafirler derken çıkamadım biyere, bugünde tam niyetlendim bu seferde canım ablam ve yeğenlerim geldi yine çıkamadım.
Bugün de hava diğer günlere nazaran nasıl güzeldi içim açıldı resmen ... Normalde severim aslında "kış mevsimini" böle dışarda kar yapğarken evde vakit geçirmek nebiliyim; film izlemek,peteğin altında kitap okumak,pc'de vakit geçirmek hoşuma gider ama baya bi kış yaşadık bu sene(gerçi haftaya sibirya soğukları gelcekmiş)...aman diyorum :))
O yüzden bugün böle bi kadıköy havam vardı ama yarım kaldı bizim gerçi haftasonu pek boş olmaz artık pazartesi havanın bugünkü gibi olmasını diler ve herkese huzurlu bi gece dilerim :))

                                                               ***Zıpçıktı ***


Hiç yorum yok: