1 Mart 2012 Perşembe

Haydi GOL GOL GOL!

       Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba bebekler :). Yazamıyorum bu ara okulun yoğunluğu dolayısıyla, kusura bakmayınız diyerek yazıma başlıyorum. 






       Hatırlarsanız size kahve falı baktırdığımı söylemiştim. Şimdi hepiniz merakla "fal çıktı mı?" diye sormadan söylüyorum; HAYIR! Daha doğrusu bir kısmı çıktı ama  falın özellikle beklediğim kısmından hala tık yok hacılar. Ciddi ciddi sinir bozucu bir durum. Aslında beklediğim şey birinden bir arama. Gel gör ki aramasını beklediğim vatandaş benden ziyade herkesi aradı herhalde :S. Neyse ya bırakalım bu konuyu, sadece çıkmadığını söylemek istedim :D.






        Gelelim esas meselemize. Sizce de kadınlar fazla kaprisli değil mi beylere karşı? Şimdi millet diyecek "bu kız kesin kadın düşmanı". Hayır efendim değilim, sadece gerçekçiyim. Bunun en güzel örneği futboldur sanırım. Adam evde ağız tadıyla bir maç seyretmek ister ama olur mu?






       Bizim sosyetik hatunlar (sosyetik olmayanlar da dahil) akşamı adamların burnundan getirirler. 
Bu durum son derece sakıncalıdır sevgili hemcinsciklerim. Bu size sevgilinizi kaybetmenize mal olabilir. Çünkü erkekler sizin gibi "22 tane adam kan ter içinde bir topun peşinden koşuyor, ben de bunların anasına avradına küfür edip kendimi yormayayım" demez. Objektif olarak baktığımda bayanların tam da yaptığı şey erkeklerin en sevdiği oyuncağını elinden almak. Erkekler bu konuda "hiç bir ilgi alanıma saygı duymuyor, huzur veren başka birini bulmalı mıyım? Evet evet bulmalıyım!" der. 


           Böyle durumlarda cadalozluğu bir kenara bırakın, oturun manitanızın yanına onun takımına destek olun. İki kat gözüne girersiniz valla, garantisini veriyorum :). Ama diyorsanız ki ben rakip takımın taraftarıyım, rekabet ortamı yaratmaktan çekinmeyin. Tabi sevgilinizin takımına ana avrat sövmeyin, hafif mızmızlık yapabilirsiniz ya da taşkınlık. Niye mi bunu yapıyorsunuz? Çünkü devre arasında ve maç bitiminde sonuç ne olursa olsun aranızda super bir çekim olacak. Rekabet ortamı hormonlarınızı harekete geçirir ve sevgilinizle romantik anlar yaşarsınız. Kötü mü oldu? Hayır. Aksine sevgiliniz size daha da bağlandı.



        Bunu sadece futbol için söylemiyorum tabi. Onun yapmaktan keyif aldığı şeylere kendinizi dahil edin ve paylaşım alanlarınızı artırın. Eminim o da aynı şeyi sizin için yapacaktır.


       Benden söylemesi şekerler:). En romantik ortamlar sizin olsun. Parfüm sıkmayı unutmayın sakın ;). 

Aristokrat 


2 yorum:

parfümümün kokusu dedi ki...

Sonunda sevgili arkadaşım "Aristokrat" yazı yazdı, ama beklediğime değdi valla süper olmuş nadirde olsa aynı düşündüğümüz konular var heleki bu konuda %100 haklı kızlarrrrr :)) Hep yazman dileğiyle bloğun ikinci sahibesi "Zıpçıktı" :))))

parfümümün kokusu dedi ki...

Beğendiğine sevindim hatunum :). Vakit buldukça sizi bensiz bırakmam merak etmeyin :*.
__Aristokrat__