8 Kasım 2012 Perşembe

Gangnam Style MÜZİK DEĞİL, BİR DENEYİN PARÇASIDIR!

Gangnam Style MÜZİK DEĞİL

 
 

                     Gangnam Style MÜZİK DEĞİL, BİR DENEYİN PARÇASIDIR!

   Güney Kore’li bir sanatçının yaptığı saçma sapan bir müziğin milyonları nasıl etkilediğini hep beraber izledik ve gördük.
Uzmanlar bu müziğin yüzyıllardır sevilen ilgi odağı olmuş parçaların notalarının bir deney labuatuarında birleştirilmiş ve etkisi gözlemlenmek üzere piyasaya çıkarılmış bir parça olduğunu belirtiyorlar!
Bakın bu tür deneyler dünyanın her yerinde yapılıyor!
İnsanlar insanlıklarından uzaklaştıkça bu hipnoza daha yatkın oluyorlar!
Tüm dünyanın yaşadığı bu deneyin parçası olmayalım, aptalca bir müziği gerekirse dinlemeyelim!
Bebeklerin bile ekran karşısında bu şarkıyla nasıl hipnoz olduğunu tüm haber kanalları vermiş iken; hala olaya eğlence gözüyle bakan halkımıza bu haberimizin içeriğini internetten araştırmalarını bekliyoruz!
 

5 yorum:

semmma dedi ki...

bi dakka ya. sahiden mi:S

Unknown dedi ki...

bunu incelemem lazım gerçekten :)

hepsisatista.blogspot.com

parfümümün kokusu dedi ki...

Sema,
Malesef, sonuç öle gözüküyor :))

pia mia,
hangi laboratuvar da :))

Unknown dedi ki...

ben bunu bilmiyordum,kusmak istiyorum dinlerken,demekki beni etkilemiyor :)

parfümümün kokusu dedi ki...

Aynı şekilde,aslında onların daha güzel şarkı ve dizi müzikleri var iken,neden böyle aptalca bir parçanın fonemen olduğunu bu yazıyı okuyunca anladım :)