17 Aralık 2012 Pazartesi

Mutsuz,ama "GURUR"luyum ahahaah :)))

("Kleinn" blogundan alıntıdır.)
 
Sevgili "kleinn" beni mim'lemiş sağolsun.
Kendisini her nekadar yeni tanısamda, ortak noktamız olan "güney kore" ile bağladı beni bloğuna :))


1.Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plândadır?

Ailevi konularda,duygularım ön plandadır herzaman.
Lâkin diğer hertürlü duygu,düşünce ve eylemler de mantığım...
Çocukluğumdan beri herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünür,tartarım.Yaşımca değil,olgun bir şekilde davranırım.
Yani "anı" yaşıyanlardan değilim:))
He, dersen ki mutlu musun ? yooooo :))
Ama en azından mutsuz,ama "GURUR"luyum ahahaah :)))
Birde, bu mantık - duygu işi herkesin; yetişme tarzına göre de değişkenlik gösterebilir.Benim "asla"m olan birşey ,diğer insan için gayet sıradan olabilir.
Ama sonuç olarak "Mantığım"ön plândadır.

2.İnsanlar neden mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
 
Çünkü;daha kuru ekmeği ıslatıp yememiş,elbisesine yama dikmemiş,ayakkabı boyamamış,mendil satmamış.
Hergün evi bombalanmamış,annesi-babası gözlerinin önünde katledilmemiş.
O gören gözleri "körmüş" , duyan kulağı "sağır" ...!
En kötüsü o kitabı hiç "OKU" mamış.
 
3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin şey var mı?

Sanmıyorum,çok israfçı biri değilim.En azından eskiye nazaran.Bazen kitap alımı konusun da aşırıya kaçtığımı düşündüğüm oluyor.
 
4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adaletmi dersin?
 
Üstte de belirttiğim gibi mantığımla hareket ettiğim için,Allah'a şükür öle büyük bir haksızlıkla karşılaşmadım.
Ama öle bir durum da pek susmam, çokta  çirkefleşmem.İnsanlardan adalet bekleyenlerden değilim zaten ...
 
5.Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin ?
 
Manen,aç gözlüyüm,madden orantılı, ne eksik -ne fazla :))
Ama beni mutlu edecek şeyler,biraz aç gözlü olmamı emrediyor sanki :))
 
 
NOT: Şirince'ye gitmeyen herkes mim'lendi  :))
 
 
 
 



 
 
 

2 yorum:

Güney Kore ve Ben dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş..=)

parfümümün kokusu dedi ki...

Sayenizde :)) izinsiz paylaştım resmi ama,umarım sorun değildir :)