2 Nisan 2013 Salı

I'm Sorry I Love You VS Bir Aşk Hikayesi


  Sabırsızlıkla beklediğim,"Bir Aşk Hikayesi"ni izledim ve genel sonuç çok beğendim.Orjinaliyle neredeyse birebirdi,zaten çokta benzerlik olması şart değil,konuya sadık kalındıktan sonra.
Birde benim merak ettiğim,bizde bölüm sayısının ve süresinin uzunluğunu düşünürsek,acaba ne kadar sürer bu dizi?


 

Oyuncu kadrosu çok hoşuma gitti,hatta bence başrolde ki kız -Ceylan- "Song Eun-Chae" karakterinden daha güzel,ben nedense o kızı sevememiştim,aşırı küçük göründüğünden olabilir :)
 
 
 
*Orjinalin de,başrolde ki çocuk Amerika'ya evlat verilmiş ve orada yaşıyordu,bizimkin de ise klasik olarak "Almanya"ya verilmiş ve orada yaşıyor.
 
*Onlar da favori yemek "kimchi" iken bizimkin de "yaprak sarma" :)
 
 
 
Pekte kıyaslama bulamadım tabii izleyeli bir hafta oldu :) yarın da  yeni bölüm var,izlediğim için ne olucak diye heyecanlı değilim,ama nasıl olucak diye merak ediyorum :)kısacası oyuncuları ve dizi'yi sevdim,herşeyi geçtim sırf "Zuhal Olcay"ın sölediği şarkı için bile izlenir ilk bölüm:)

Çaresizim...

 
 
 Burdan  ve bu sayfadan dizi'nin orjinaliyle kıyaslamalarını izleyebilirsiniz,gerçi eleştirmek amaçlı yayınlanmış ama mimiklerine varana kadar aynı olsun demek de cahilce :)
 
Ayrıca dizi de çalan şarkı da çok hoşuma gitti,sanırım "Serenay Sarıkaya" seslendirmiş,sesi de çok hoşmuş :)
 
 

1 yorum:

Unknown dedi ki...

mrblar güzel yazı olmus banada beklerim
sevgiler..
http://cansuandic.blogspot.com/