16 Nisan 2013 Salı

Meğer benim Kan'ım Depresif ve Asosyal'mış !!!

 
Bunca yıldır, mutluluğumuzun,sevincimizin, üzüntümüzün nedenlerini "burçlarda,fallarda" aradık durduk.
Sevgili yaparken,ülkenin başına bakan seçerken, hep burçlarına göre kıyasladık.
Hertürlü saflığımı,anaçlığımı,duygusallığımı,dengesizliğimi burcuma -terazi- mal ettim.
Meğer büyüklerimiz;"Kanı bozuk,kanı temiz derken" haksız değilmiş izleyici.
Asıl kişilik,kimlik cüzdanımız "kan grupları"mızmış !
İlk defa; "evet lan bu benim" diyebildim,bakınız.
 
***
 
 
Kan gruplarının, insan kişiliği ile yakından ilişkisi olduğu öğrenildi.
Japon uzmanlar farklı kan gruplarının erkekler ve kadınlar üzerindeki etkilerini konu alan bir araştırmasının sonuçlarını açıklarken, “İnsan vücudunun kimyası ile, kişilik arasında önemli bağlar var, kan grupları da bunlardan biri.” dedi!
 
***
 
Çok başka bir konuyu araştırır iken,bu yazıya denk geldim ve okumamla gerçekten doğru tespitler olduğunu gördüm.
Benim kan grubum "ARh (+)" meğer benim kan'ım depresif ve asosyalmiş !
 

En Paylaşımcı "A" Grubu!

Bu kan grubunu taşıyan herkes, yerleşik ama kırsal yaşam gerilimlerini baş edebilmiştir. Psikolojik özelliklerinin bazıları, kalabalık çevresel kitlelerin ihtiyaclarına katlanabilmekle gelişir. Uyumlu mizaç özelliğine sahiptirler. Bu grup içinde yer alanlar, duyan, hisseden, sürekli araştıran, çevrelerindeki kişiler ile bağlantı ve uyum sağlamaya çalışan kişilerdir. Dış dünyadaki tüm değişikliklere kerşı duyarlıdırlar. Ancak aşırı duyarlılıkları, çevrelerinde uyumsuzluğa düştüklerinde, geriye doğru kaçmalarına ve içlerine kapanmalarına neden olur. Uyumlular, içinde bulundukları toplumun en ilgi çekici ve en renkli varlıklarıdır. Ancak dayanma ve uyum sağlama yeteneklerinin yetersiz kaldığı ortam ve koşullarda çözülürler, acınacak zavallı insanlar olurlar. Büyük bir olasılıkla, bu oluşumun içindeki bireyde olması gereken en önemli özellik, paylaşımcı yapıdır.

A'ların ataları, karmaşık bir hayatın meydan okumalarına karşı duyarlı, kurnaz, istekli ve akıllı olmak zorundaydılar. Ancak bütün bu niteliklerin tek bir yapıda toplanması gerekiyordu. Belki de bu bugün bile A'ların daha gerilimli bir yapıya sahip olmalarının bir nedenidir. Sıkıntılarını içlerine atarlar, fakat patladıklarında dikkatli olmalısınız. O gruplarının başarılı olduğu gerilimli ve sıkışık liderlik pozisyonlarına A'lar pek uygun degildir. Bu onların lider olmayacakları anlamına gelmez. Ama içgüdüsel olarak, çıkar gözeten liderliği istemezler. A grubunda diğer gruplardan daha az grip görüldügü bilinmektedir. Ayrıca virüslerin etkisi, AB grubunda da diğer gruplara göre daha azdır.

Olumsuz yönleri:
Çok kuruntulu, duygusal, sinirli, kararsız, içine kapalı, sulu.

Özet:
Temkinli, yardımsever, sorumluluk sahibi, iç huzura ve güçlü bir hafızaya sahiptir. Grup çalışmalarında başarılıdır, resmiyeti sever, sakindir, kurallara uyar, insanlarla olan ilişkilerine değer verir. Çok hassastır, başkalarının ona dokunmasından hoşlanmaz. Sinirlense bile sakin kalmayı başarır. İçe dönük, kamuoyuna duyarlı, sorumluluk sahibi. Sinirliyken bile güvenilir ve etrafındakilerin kafası karıştığında, her şeyin sorumluluğunu üzerine alabilir. Utangaç olduğu zamanlar vardır. İnsanların yanında bazen sinirli olabilir. Etrafına karşı duyarlı olmasına rağmen, başkaları tarafından yanlış anlaşılabilir. Bir doğa düşkünüdür ve kalabalık ortamları pek sevmez. Değişime çok açık değildir, kendine ait bir dünyaya ihtiyaç duyar, hatta karamsar bile sayılabilir. Değişikliğe açık olmadığı için, duygusal tarafından dolayı, bu kan grubundan olan kişiler, genelde üretken güce sahip sanatçılardır.

***
Gerçekten "ben" buyum ya :(
 
Yazı uzun olduğu için her kan gurubu'nu paylaşamadım, buradan kendi kan grubunuzun kişilik özelliklerine bakabilirsiniz,sizde de benzerlik oluşturacak mı? meraktayım :)
 
 
 
 
 

 
 

9 yorum:

Ş.A. Hukuk dedi ki...

Aynı kan grubundayız :) Tanrım aynı ben bu! Sağol paylaşım için gerçekten hiç bilmiyordum bunları :))

parfümümün kokusu dedi ki...

Evet ya,çok şaşırtıcı değil mi?
Değiştirsek mi acep? :))

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

Ne yazık ki genellemeler pek doğru değil gibi geliyor..insanlar benzeşmekle beraber,herkes biricik tek ve özel:))

Adsız dedi ki...

Kan grubumuz aynı bende kendimi gördüm

parfümümün kokusu dedi ki...

Nalan,
Tabi ki genelleme yapmak saçma olur,ama ben en azından kendi adıma ve grubuma göre değerlendirirsem gerçekten doğru :))

asayra kurt,
Sanırım herkes A grubu :)) şaşırtıcı derece demi ?

Unknown dedi ki...

İki kız kardeşiz ikimizinde kan grubu aynı ikimiz farklı karekteriz. hiç mantıklı bir iş yapmamış japonlar :)) burçlar bir nevi tutuyor bence tutmazsa yükselendendir deriz :)))

parfümümün kokusu dedi ki...

Hiçbir deney %100 doğru olmaz zaten :)

Syhn dedi ki...

kan grbumuzun kişiliğimizle alakası muahhakk vardır da tüm insanları da 4 ayırmak 12ye ayırmaktan da mantıksız :)
burçlar gibi bu da, uyduğu ve uymadığı yönleri muhakkak olacaktır.

ben şeye takıldım kan grubumundan çok az insan var :s %6

Unknown dedi ki...

ya bi de bunun pozitif negatif ayrımına da bakmak lazım aslında fark eder sanki