12 Eylül 2013 Perşembe

Binicem üstüne,vurucam kırbacı :)

                Yalnız başlığı görende, "bdsm" fantezisi yaptığımı sanacak, yok öyle bir şey konu gayet masum :)
 


Eminim birçoğunuz bu sahneyi hatırlarsınız, zira benim hiç aklımdan çıkmayan,
hâla bile sinirlendiğim insanlar için kullandığım, "binicem üstüne vurucam kırbacı" diyalogunun muhatabı olan  görüntü :)
 
Malum repliğin sahibi çocuğun; şirinliği ve dişleri, Sezer'ciğin ağlatısı sesi an be an aklımda :)
Lakin küçükken dikkatimi çekmemiş olup, şuan farkına vardığım bir durum var.
Eşek'in  25 bin , 50 bin gibi paraya talibinin çıkması,lan alt tarafı bir eşek 50 bin nedir ya ? :) 
 
 

4 yorum:

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Ben bu repliği günlük yaşantımda hala kullanıyorum.Hatta kendime göre değiştirdim ''bincem dövcem''diye :)Benim gibi birisi daha varmış...

parfümümün kokusu dedi ki...

Ahaah :) oda güzelmiş,gerçekten unutulmayacak derecede güzel ve komik bir sahne,özellikle "babağğğ nolur alalım" derken ki mimik ve ses :)
Yalnız değiliz eminim ki daha birçok insan vardır :)

Unknown dedi ki...

tee o zamanlar bize anlatmaya çalışmışlar aslında parayla-insanlık yanyana çok zor durur diye amma anlamamışız demek :) şimdi bile bu kafada yetişen çok çocuk var! 50 bin nedir ki, elinin kiri :))
bu repliği bende hayatımda kullanıyorum bu arada, bazen muhabbete renk katıyor ;)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ya sezerciğin büyüyünce uyuşturucudan hapse girmesine ne demeli :D