10 Mart 2014 Pazartesi

"İncirler olana kadar Kalsaydın bari..."


Hani bazen olur ya; hiçbir şey yapmak istemezsin, ama sonra gözün bir görüntüye takılır, kitapta ki bir satır dikkatini çeker üst üste okursun ya da en olmadık bir video,şarkıya rastlarsın art arda belki de sayısını takip edemediğim kadar dinlersin,dinlemek istersin.
Dün geceden beri dinliyorum,her an her ortamda, art arda...
Böyle birden bağırasım geliyor; "Bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakan?
                                                 Yoksa dokundu mu sarf ettiğim o sözler?


              Bu tuzlu meltem mi böyle genzini yakan?
              Yoksa dokundu mu sarf ettiğim o sözler?
               Çökerken sahile gece sinsi bir duman
               Birer birer uçurumdan atlar hevesler

              Olacak şey miydi şimdi senin yaptığın
              Olacak şey miydi
              Onca işinin gücünün üzerine birde bu
              Geçmiyor boğazımdan inanır mısın sen yokken
              Ne ekmek nede bir yudum su...

        "İncirler olana kadar kalsaydın bari"...
              Onlarca sözlerden birini tutsaydın bari
               Beni böyle habersizce alıp giderken

         "Bavuluna kalbimi de atsaydın bari"


Sadece şarkımı; o buğulu gözler, naif ses,olgunluk, gülerken kendini kasması...
Diyeceğim şu ki; "İncirler olana kadar dinlerim seni çocuk"  :))

Not: Artık sıkı bir "X Factor" takipçisiyim :)
         Bu arada bu güzel şarkı sözleri için, "İskender Külekçi"ye teşekkürler...

               

6 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

şu an kulaklığım yanımda olmadığı için dinleyamedim ama playlistime ekledim.
sözlerine bende tav oldum elbette

parfümümün kokusu dedi ki...

Ahh! birde sesi duysan :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir şarkı idi, ben de beğendim :)

Syhn dedi ki...

bu kadar güzel söze açtık izliyoruz bakalım videoyu ;)

parfümümün kokusu dedi ki...

Sevda,
Demek ki tek beğenen ben değilmişim :))

Seyhan,
Eee.. beğendik mi peki?

bircanın renkli dünyası dedi ki...

dınlemıstım bu vıdeoyu :D

banada beklerım ızleyıcınızm