5 Şubat 2012 Pazar

Buyrun Fal-Bilim Merkezine

   

Selam Canlar,

Umarım iyi bir haftasonu geçirmişsinizdir. Benimkini soracak olursanız gayet keyifliydi:). En keyifli kısmıysa dün bir kafede fal baktırmam oldu :D. Fala pek inanıyor sayılmam ama baktırmakta da bir sakınca görmeyenlerdenim. 

   

  Baktırırken farkettim ki falcı abla hiç lafı eveleyip gevelemeden direkt söylüyor. Yani bizim "üç vakte kadar kısmetin var, fare çıkmış bu düşman demek" tarzı koca karı muhabbetleriyle uğraştırmadı sağolsun. Ola ki eşe, dosta fal baktırırken size bu tarz laf kalabalığı yapıyorsa sallayın o falı, ciddiye falan almayın :D. 












           İşin korkunç tarafı şu ki; abla kahve fincanımla pek ilgilendi sayılmaz ama her şeyi tek tek bildi ve ben de haliyle (o.O) moduna aldım. İçimden  "maşaallah kadın beni benden iyi biliyor, elinde olsa benden daha iyi 'ben' olur yani" dedim. Merak etmeyin ablanın haberleri kimler aracılığıyla nasıl aldığı konusuna girip uykularınızı kaçırmayacağım ama ilginç bir tecrübe olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim.



           Falın neticesinde bana aşksız, bol kariyerli ve yurt dışı bulunan bir fal çıktı efendim. Allah hayırlı etsin diyip bu fal mevzusunu burada kapatıyorum. Bol şanslı ve parfüm kokulu haftalar. 


Aristokrat 


Hiç yorum yok: