5 Şubat 2012 Pazar

Havada Aşk Kokusu Var :)

        Malum Sevgililer Günü bu yıl da geldi çattı. Sevgilisi olan ya da o gün sevgili sahibi olmak için adım atacak olanlar için hediye en önemli unsur. Ben de bu konuda bir kaç öneri sunmakta bir sakınca görmüyorum:).

Kalp, kalp, kalp...


Bırakın sevgililer gününü "sevgi" dendiğinde bile aklımızda kalpler uçuşmaya başlar. Bazı insanlar sevgililer günü için kalpli eşyaların klasikleşmiş olduğunu düşünse de bence kalp hala hisleri en güzel ifade eden şekil.



Peluş Oyuncaklar Kalpleri Yumuşatır...

Sevimli ayıcıklar, tavşancıklar, yastıklar her bayan için ideal hediyedir. Emin olun ki beyler, bu tip hediyeler kız arkadaşlarınıza ona her baktığında sizi hatırlatıyor ve sizi daha sempatik gösteriyor ;).  





Midenizi de unutmayın...

Yukarıda kalbin önemini vurgulamıştım. Yemek konusunda da bu geçerli ;). 








Takı olmadan olmaz...

Takılar aşkınızın kalıcı olduğunun simgesidir. Sevgililer günü için takı ve mücevher kilit noktadır, aman atlamayın.



Marjinal Çift T-shirtleri Çok Havalı...

Aşkınızı gösteren kıyafetler sevgilinizin aklını başından almak için süper bir yöntem.




        Evet efendim ben tüyolarımı verdim gerisi sizin yaratıcılığınıza kalmış :). Hepinize şimdiden mutlu ve aşk dolu bir 14 Şubat diliyorum. Aziz Valantine'in ruhu şad olsun :D. O gün sakın parfümünüzü de sıkmayı unutmayın.

Aristokrat
















Hiç yorum yok: