7 Şubat 2012 Salı

Ninja Kadınlar

İranlı kadınlar Ninja oldu!

Kadınların; "doğum" , Erkeklerin ise; "asker"lik anıları hiç bitmez.Her ortamda mutlaka bu konular bir kere konuşulur.İkisi  arasında anlamsız kıyaslamalar yapanlar bile var; "Siz 9 ay katlanıyosunuz ya biz 12 gibi :))
Daha ileriye gidip bakın İsrail'de kadınlarda askerlik yapıyo sizde yapında görelim diyenler bile var "lan aldılarda biz mi gitmedik." Neyse..
Bugün "Hürriyet"in baş sayfasında "İran'lı Ninja Kadınlar" adlı video vardı hemen tıkladım tabi.Aman allahım; Dışarıya bile örtüsüz çıkamadığınız,erkeklerle aynı ortamda olamadığınız... ki ;burda parantez açmak istiyorum (İranda evlerin %90 'nın altındaki  sığınak vari mekanlarda hergece seks partilerinin yapıldığını bilmeyen yoktur sanırım:) yobaz ülkede kadınlara askeri eğitim veriliyomuş(!)
Görseniz ne hareketler ne hareketler Geyşa'ları sollarlar bu hareketlerle o derece...Şimdi biçoğunuz gibi bende bu hareketler İsraili ve Abd'yi  nede korkutmuştur! diyorum.Adamlar bırak halkla karşıkarşıya gelmeyi ülke sınırına bile gelmeye gereksinim görmeyecek silahlara sahip, o kadınlar bu figürlerle anca kendilerini bizim "Taksim"de  korur :))))))) Benim sıkça kullandığım bi söz vardır;
   "Kadın'dan 1-İmam , 2-Komutan olmazzzz."         Sağlıcakla efenim ***Zıpçıktı***

Burdan video'ya ulaşabilirsiniz:
/iranli-kadin-ninja-ordusu







Hiç yorum yok: