6 Şubat 2012 Pazartesi

Kim Jae Joong(um) :))

Dün bahsetmiştim biraz Jaejoong "fanmeeting" etkinliğince Ankara'ya geldi diye,bugün yavaş yavaş görüntüler ve videolar JYJ fantürk lerce yayınlanmaya başladı.Buyrunuz efendim;

Şanslı yavrulardan kesitler :))
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Bi ara fotomontaj sandım çocukta mimikler hep aynı ya :)))
Photobucket Kendisi twitterda şu ifadeyi kullanmış; "Türkiye’de gerçekten mutluyum ."
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Peçete isteyen :)))
Abi ayrıca biz kızlar onlarca krem kullandığımız halde; yüzümüz bu koreli erkekler kadar güzel ve bakımlı durmuyu kıl oluyorum ne varsa bunların geninde :))
Photobucket
[Çeviri] Türk insanı ve Koreliler arasında kesinlikle benzerlikler var. Burası kesinlikle İYİ bir yer! Çok heycanlıyım ve sonraki bikaç günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Başbakan'ın davos dönüşünde bile bu kadar slogan yoktu be :)))) Ayrıca düşündümde iyiki bütün kızlar futbolla ilgilenmiyo düşünsenize stad'ta böle bağırıldığını kabussssssss :))

İşte JaeJong Ve Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül ile olan Buluşmasından bir Fotoğraf 

  Neyse canlar jae joong dosyamızı artık kaldırıyorum, kendisi 7 şubata kadar burdaymış ben göremedim görenler sağolsun... an nyeong hi gye se yo (Hoşçakal) ın efendim :))


Hiç yorum yok: