9 Mayıs 2012 Çarşamba

ÖDÜLLÜ MİM :))

Bu ödülü alacağıma ihtimal vermiyordum ki; sevgili  yeredüşençikolata ve girlafikir beni mimlemiş sağolsunlar...Gelelim ödülün kurallarına ...


1-Bu ödülü sizde 11 arkadaşınıza vereceksiniz.
 2-Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.
 
3-kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.
-*6 aydır buzdolabının üzerinde uygulanmayı bekleyen bir "diyet listem" var :))
-*Liseyi 1.yılını okulda 5 yılınıda dışardan olmak üzere 6 yılda bitirdim . (Benim değil eğitim sisteminin suçu diyecek kadar da yüzsüzüm :))
-*Elma şekerinden ve Pamuk şekerden nefret ederim.
-*Futbol ve politikayla yakından ilgilenirim.
-*Hiç para biriktiremem.
-*İstediğim yapılmadığında evi dahi yakabilecek potansiyele sahibim.
-*Sigara ve Alkol kullanan insanların psikolojisini hiç anlamam.
 4- size ödül veren kişiye teşekkür edin
 Kısa sürede sevgimi kazanan bir insan YereDüşenÇikolata ve  girlafikir 'ede teşekkür ederim.
 5-Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz




5 yorum:

Adsız dedi ki...

:))önemli değil :) bende Sigara ve Alkol kullanan insanların psikolojisini anlayamıyorum

semmma dedi ki...

hey çok teşekkürler:) onur duydum valla:) daha önce cevaplamıştım, ne demiş bu kız dersen

http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/05/yonlu-yonlu-blog-odulu.html

parfümümün kokusu dedi ki...

Ben teşekkür ederim, hemen okucam :)

bensu dedi ki...

merhabalar tebrikler blogunuzun üyesiyim ;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

http://bensukaya.blogspot.com/

parfümümün kokusu dedi ki...

Teşekkür ederim en kısa zamanda uğrıcam blgunuza :)