23 Mayıs 2012 Çarşamba

Pööfff ! Şiştimmmmmm :(

  Allahım bir kere de planladığım gibi bir gün yaşayayım.Yok anacım yok ben bu üşengeçlikle hiçbirşey yapamamda olamamda...
  Güya bugün "Capitol" e gidecektim; kitap bakıcaktım,mangosu,zarası,top shopu gezecektim, esse'ye uğrıcaktım."Hacıoğlu"nun mis gibi lahmacunlarını mideye indirecektim ama nerdeeeeeeee !
   Şimdi giyin,sonra durağa git, minibüs bekle bunlar beim için o kadar zor şeyler yani :)) gerçi tek neden o değil; gün içersinde elimde 500 tl olsa  o gün harcayacak kapasiteye sahip bi insanım.Kitap alcam diye gider abuk subuk şeyler alır gelirim ben :)) neyse efendim anlayacağınız gitmedim piskin piskin evde oturdum. (aslında lys ye girecek biri olarak ders çalışmam lazım ama :)

Dedim bari evdeyim uzun zamandır izlemek istediğim "Bir Milyonerin İlk Aşkı" nı izleyeyim.Eee! film izlerken benim boğaz hiç boş durmaz,hani sırf giyinip dışarı çıkmaya üşenen ben,sözkonusu boğaz oldumu gurmelere taş çıkartacak özveride çalışıp binbir çeşit şey çıkarırım ortaya...Ama sırf kilo vermem gerektiğinin bilincinde olduğum için sadece "yumurtalu-sucuklu spagetti" yaptım ve afiyetle bi güzel mideye indirdim :)) Oda yetmiyormuş gibi gittim bide üzerine kahveyle 3 dilim meyveli kek yedim evet hepsini ben yedim :)) Aynen şuan başlıktada yazdığım gibiyim,bi hırsla yiyorum sonrada binpişman oluyorum.Malesef bende sıkıldığı yada üzüldüğü zaman kendini yemeğe vuran tiplerdenim, bu yüzdende hep kilo sorunum olmuştur tabi birde mide ...
   Neyse inşaallah yarın giderim capitole :)) He filmi sorarsanız daha ilk partı bitirdim şimdiye kadar fena değildi klasik bi senaryo bakalım sonu nasıl olcak gerçi dram olduğu için sonu belli ama neyse...
   Hadi efendim ben sütlaç yemeye gidiyorum :)) şaka şaka heralde onu da yersem evdekiler " ambians ambians " diye bağıracak ahahah :))  (Resimler alıntı çekmeyede üşeniyorum:)

Şarkıda tam benlik yaww :))                                                                                                   Tuqba
                                                                                                                                               

  
                         

11 yorum:

berrin dedi ki...

slm bu da benim bloğum
http://berrinnsbeautybag.blogspot.com/
sevgiler

parfümümün kokusu dedi ki...

Selam... uğrıcam blogunuza :))

yasemin dedi ki...

Her canı sıkıldığında kendini mutfakta bulanlardan biri de benim:(

Tembel Agasshi dedi ki...

Sinir stres bir bakmışım ben de hep hep mutfaktayım önceleri aldığım o kiloları vermek için uğraşırdım şimdi mevlam kayıra saldım çayıra :D
Bu arada blogun çok ciciymiş ^^

parfümümün kokusu dedi ki...

Neden böleyiz yasemin ya insanın iştahının kapanması gerekirken aksine bi açılıyo sinir stres kalmıyor.Ama; tabi sonra gelen kilolar daha da stres yapıyo o ayrı :)))

Sağol "Tembel agasshi" :))
Malesef bende saldım kendimi, tabi kilo sorunum var o yüzden,biraz da genlerde var zaten :)) umarım stresliyken yeme huyumuzdan kurtuluruz keza; ben sürekli stres altında olduğum için çok kilo veririm :))

semmma dedi ki...

mimledim(:

http://fiyuvfit.blogspot.com/2012/06/icimdeki-ses.html

rosa y gris dedi ki...

lys de başarılar diliyim o zaman ben erkenden :)

bekliyorum bloguma :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

Küçük Filozof dedi ki...

efenim mimlendiniz http://ifeelgoodman.blogspot.com/2012/06/ilk-mim-ic-ses.html

parfümümün kokusu dedi ki...

Teşekkürler rosa :))

Mim için sağol "Küçük filozof" şu lys haftasını atlatayım bütün mim leri cevaplayacağım inşaallah ...

Servis dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizden çok etkilendik. Beton arme boru olarak başarılarınızın devamını dileriz.

parfümümün kokusu dedi ki...

Teşekkür eder, bende sizlere başarılar dilerim :))