1 Temmuz 2012 Pazar

MİM(tAKINTI) VE KISA BİR VEDA ... :))


Bir "mim"le daha karşınızdayım, bu "mim"i cevaplamama vesile olan " tembel agasshi" ye teşekkür edip direk mim'e geçmek istiyorum.
Mim'in konusu günlük hayatta ve içimizde oluşturduğumuz takıntılar; pek fazla yok benim sanırım aklıma gelenleri yazacağım bakalım nelermiş ;

***_Benim çocukluğum'dan beri "Ambulans"lara karşı bi takıntım var,sanki içi kabirmiş gibi geliyor, giren çıkamıyacakmış gibi, umarım hiçbir zaman girmek nasip olmaz :)
***_Birde benimle aynı parfüme sahip olan insanla yan yana duramama gibi bir takıntım var :) Bir insanın benim gibi kokması tuhafıma gidiyor :)
***_Sonracığıma düzen takıntım var ki bu biraz hastalık boyutunda , mesela koltuğun üzerindeki minderin yan yatması ya da yerde durması sinirlerimi hoplatıyo, hele ki yeğenlerim geldiğinde mutlaka evde bir kıyamet kopuyor, birde yatağımın üzerine çıkılması ahhhh :))
***_Belkide en büyük takıntım ergen ya da yaşıtlarımın ellerinde telefonlarıyla(yaşam üniteleriyle) sürekli mesajlaşma halleri, allhım al o telefonu sok böle ağızlarının içine,o yazdıkları kelimeler harfler halinde başlarının üzerinde dönsün.O derece hassasım ve acayip sinir oluyorum, ara güzel güzel konuş bide tek muhabbet "erkekler" başka mühim mes'eleleri yok yani; aloooo "öym" ler kaldırılıyo haberin varmı desem ne " ösym" der o biçimde bi haberler dünyadan neyse ...
***_Ve bu senede "kore dizi" leri gibi bi takıntım başladı off ki ne off onlarla yatıp onlarla kalkıyorum, belkide bir nevi "türk dizi ve filmlerini" protesto ediyorum :))
***_ve seon olarak malesef  "oje" yeme gibi bir takıntım var, o yüzden hiç sürmüyorum zaten pekte sevmiyorum ...

   Demiştim fazla yok diye bak hemencik bitti ...



Evet başlıkta da belirttiğim gibi kısa bir süreliğine yokum malesef, 20 günlüğüne bir "Kastamonu" gezim olucak ve maalesef internet bağlantısı olmayan bir yerde olacağım için blogumla pek ilgilenemeyeceğim.Yarın akşam yola çıkıcam ve sanırım ramazana burda oluyorum,aklım sizlerde,film ve dizilerim de birde kitap çekilişlerimde olucak inş internete girilebilecek bi cafe bulurum :))neyse efendim kısa süreliğine hoşçakalın ,iyi tatiller herkese ...
                       








2 yorum:

küçük feylesof dedi ki...

İyi tatilleeeeer ^^

parfümümün kokusu dedi ki...

sağol...
İnternet olmadığı için pek istekli değilim ama napalım 20 gün katlanıcaz :)