29 Haziran 2012 Cuma

HİRO - GÖKYÜZÜ - 24 ARALIK ...(KOİZORA)


Koizora
SKY OF LOVE
AŞKIN GÖKYÜZÜ
 
Koizora
 
Geçenlerde bu sefer eminim "Küçük filozof " un blogunda görüp mazoşist yanımı çeken bir film ile karşılaştım ve en mutlu anımda izleyip ağlamaya karar verdim.Ve dün gece izleme cesaretini gösterdim ve izledim.Başlıkta da belirttiğim o üç kelime kaldı zihnimde ; "Hiro - Gökyüzü ve 24 aralık" izlemeyenlere saçma gelecektir eminim ...
 
Konu tanıtımı yapmayacağım isteyen Küçük filozof'un blogundan bakabilir, çok güzel anlatmış arkadaşımız.
Genel olarak düşüncem bende güzel bir izlenim bıraktığı; öncelikle konu hızlı ilerledi bunu hem sevdim hemde bi bölüm ki; oda kızın(Mika) hamile kalma olayıydı, ben çok psikolojiye meraklı bir insan olarak ve okuduğum onca kitaba hitaben, lise çağındaki bireylerin hamilelik dönemini hiçte hoş ve sağlıklı karşılamadıklarına eminim, hele ki erkeğin "babalık" rütbesine kolay adapte olamamasına %100 eminim ama; filmde öle bir sevinç vardı ki çiftimiz arasında, sanki yıllardır bu anı bekliyorlarmış gibi :)) tabi daha sonra filmin dönüm noktalarından biri olacak sahne için zemin olduğunu anladım o başka ....
Yani filmde başka eleştirisel bi sahne pek hatırlamıyorum tabi sonlara doğru yavaş yavaş dramatikleşti film,özellikle "hiro ve mika" nın kendi aralarında yaptıkları nikah sahnesinde; hiro'nun "Ölmek istemiyorum" diye ağlayışı beni bitirdi.Çünkü; dünya da tek çaresizlik o sanırım ölümünü erteleyebilmek .... :(((
Bundan sonrasını resimlere bırakıyorum ve izlenesi bir film diyorum.
Dipnot:Resimler "küçük filozof " adlı arkadaşımızın blogundan alıntıdır...
 
Gökyüzü olmak istiyorum Mika.



 
*24 ARALIK*


Ölmek istemiyorum Mika.


 
 
 
 

 
 
 

6 yorum:

Küçük Filozof dedi ki...

O ağlayış benim içinde öldürücü sahne olmuştu. Miura canlandırmasaydı beni bu kadar etkilerdi yine :(

parfümümün kokusu dedi ki...

Ne zaman okuyup, yorum yaptın maşallah hızına hayran kaldım :))
Evet sorma o sahneden çok etkilendim ya, birde o sahne bana "soji sub" un oynadığı "I'm sorry, ı love you" dizisinde ki bir sahneyide hatırlattı sanırım birazda ondan çok etkilendim gerçi ölümün olduğu her sahne beni etkiler o ayrı da :)) genel olarak etkileyici bir filmdi ...

Agasshi dedi ki...

Şu sıralar hepimiz aynı şeyleri izliyoruz sanırım :)
Koizoraaaaaaa ben de en büyük iz bırakan yapım. :(( Geberene kadar ağladım dizisinde filmini tavsiye etmem dizisini de izlediğim için çok hızlı ilerliyor duygusu tam olmuyor yaaa :(

Küçük filozofumun tanıtımı da senin tanıtımında çok güzel unni ellerine sağlık. Dizisini de izle derim 6. bölümcük bol bol duygu yüklü ^^

Küçük Filozof dedi ki...

Şahsen ben dizisini uzun bir süre daha izlemeyi düşünmüyorum ^^ Eğer filmde hızlı işlendiyse dizisinde her bölümde göz pınarlarım kurur :D

parfümümün kokusu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
parfümümün kokusu dedi ki...

Evet haklısın Agasshi film hızlı ilerlediği için bi afalladım :)) 6 bölümse dayanabilirim sanırım izlemeye :)

Ben ağlamayı seviyorum ya rahatlatıyo beni sanırım o yüzdende dizisinide izlerim gibi geliyo, gerçi sonunu bildiğim için pek sarmıyacak ama, sen etkilenirim diyosan bence izleme "küçük filozof" :))