3 Şubat 2012 Cuma

Ahh! "O" Oyunlar Yokmu :))




Malumunuz "Dünya" oyunlardan ibaret ...  Daha doğum anında bile doktorların; "Elma dersem çık, Armut dersem çıkma"- çık- şeklindeki oyunlarıyla açarız dünya'ya gözümüzü.Daha sonra abidik gubidik oyuncaklar, akabinde sokak oyunları; evcilikti,saklanbaçtı,istoptu derken hoppp! biz oluruz ergen...En problemli,anlaşılmaz (Darwin bile çözememiş o derece) yıllara geliriz o zaman da saçma sapan aşk oyunları derken biz oluruz yetişkin bir birey ...
   Herşey buraya kadar normal benim konuyu bağlamak istediğim şey şu ki; "Ben herzamanki gibi günlük gazetelerimi,köşe yazılarını takip ederken yan tarafta beliren "Daha büyüğüne sahip olabilirsiniz" şaka şaka o değil tabi :))

      Okuduğum gazetenin(Habertürk) baş sayfasında kocaman "20 sıradışı seks oyunları" adlı başlık ... Allahım bi haber okuyorum yine o çıkıyo, diğerine tıklıyorum yine önüme o çıkıyo zaten merak çeken bi konu artık dayanamadım tıkladım.Sonra iç ses; "Okuma kızım zaten ihtiyacın yok son kullanma tarihi geçer , lan acaba psikolojimi etkilermi şu filimlerde seviştiği adamların "şeyini" kesen psiko manyak ablalardan olurmuyum" diye düşünürken kendimi 6. madde'de buldum buraya kadar normal dizi ve filimlerdeki sahnelerden alıntı, baktım sonlara doğru ben "abooo ,yuhh lan , sie kim yapar onu " şeklinde şaşırma repliklerindeyim.
      Neyse sonra yazı bitti ben direk yorumlara bakayım dedim ...iyiki de bakmışım gülmekten öldüm ... Buyrunuz bir kaç örnek ;

***Hanım koş 20 yeni oyun buldum beraber oynayalım mı?
***Türk kadınıyla bu işler zor ...
***Bunları yapacak partnerim olsun 1.000.000.000 tl borcum olsun.
***Nerde bunları yapacak türk kadınları bunları ancak ruslar yapar.

Anlayacağınız içerikten çok bu samimiyet güldürdü beni " ee ne diyeyim bol sevişken yıllar efendimm" :))
                                                               
**Zıpçıktı** 

 

Hiç yorum yok: