3 Şubat 2012 Cuma

Kore Dizisi ve Memleket Meselesi :)

            Bu aralar Kore dizilerine baya baya sardırmış vaziyetteyim. Hem konuları hoş hem de olayları ilgi çekici bana göre.

          Tüm izlediğim dizilerinde ise bir ortak nokta keşfettim; hiç bir aşk ilişkisinde cinsellik yaşanmıyor hatta öpüşülmüyor bile. En büyük aşk gösterme yöntemleri el ele tutuşmaları ve erkeğin kızın saçını okşaması tarzı şeyler. Bizim Türk dizileriyle kıyasladığımızda arada dağlar kadar fark var. Örneğin bizim dizilerde bir gönül ilişkisi olduğunda çift en fazla iki bölüm sonra seviştirilir ya da hiç olmadı her dakika yiyişirler o da olmadı sürekli şehvetli bakışlar atarlar birbirlerine... Yahu aşk bu mudur? Ya da günümüzdeki aşk anlayışı bu mudur?Yiyişmezsen aşk yaşamış sayılmıyorsun ya da bir kaç şehvet dolu mesaj olmadan aşık olduğunu kanıtlayamıyorsun resmen.

           Bu bana bir yandan Türkiye'nin tam da hangi kültürü benimsediğini daha doğrusu benimsemeye çalıştığı hakkında fikir veriyor. Şimdi diyeceksiniz ki Kore ve Japonya gibi yerler uzak doğu ülkeleri haliyle doğunun etkisiyle daha muhafazakarlar. Batı kültürünü zaten hepimiz biliyoruz. Adamlar her konuda çok rahatlar ve bunu gizlemiyorlar da zaten... Peki bizim Türkler'e ne oluyor? Ne Batı kadar özgür ne de Doğu kadar gelenekçi. Tam arada tost olmuş vaziyetteyiz yanismiley. Hayırlısı olsun artık ne diyelim. 

          Bu arada Kore dizilerine tekrar dönecek olursam ben çok keyif alıyorum sizlere de tavsiye ediyorum hatta bir kaç dizi ismini burada da paylaşmayı düşünüyorum. Hayatınızdan mutluluk üzerinizden parfüm kokusu eksik olmasın.
Aristokratkiss

Hiç yorum yok: