6 Şubat 2012 Pazartesi

Umudum, canım sevgilim ...!

Benim arabalara karşı aşırı bi hayranlığım var; eğer bana deselerki : "mango,zara,top shop mağazalarının hepsi senin olsun " yine değişmem arabalara ama tabi böle bişey imkansız farkındayım hayalde mi kuramıcaz canım :)) Bugün sizle çok sevdiğim ve hayalini kurduğum arabadan biraz bigiler vermek istedim.Hadi hepimiz birleşip enerji akımı oluşturalım ve bu arabadan dileğelim :))
 
 
Audi R8, Alman otomobil üreticisi Audi tarafından üretilen ortadan motorlu spor otomobil. Audi 2005 yılında başarılı yarış modeli Audi R8'in adını taşıyan bir modelin piyasaya sunulacağını açıklamış, 2003 Cenova Otomobil Fuarı'nda sergilediği Audi Le Mans Quattro konsept modelinden geliştirilen R8'i 2006'da satışa sunmuştur.
Audi'nin yeni dörtgen şeklindeki tek çerçeveli ızgarası ön tasarımın çarpıcı özelliklerinden. Izgaranın sağında ve solunda bulunan ek hava girişlerinin üst uçları düz şerit halindeki LED farlarla b irleşiyor.
Sürücünün ihtiyaçlarına göre tasarlanmış kokpit iç bölümdeki en dikkat çekici özellik. Sürüş konumu, değişken grafiklere sahip gösterge paneli ile orta konsolun arasına yerleştirilmiş. Audi Le Mans quattro’yu diğer spor otomobillerden ayıran en önemli özellik ise, her iki yolcu için de geniş alan sunması. Audi Le Mans quattro’da mükemmel fonksiyonellik ve ergonomi, son derece yüksek görsel kaliteye sahip malzemeler ve işçilikle tamamlanıyor.
R8 Özellikleri
Models4.2 FSI V8
Maksimum hız301 km/s
0-100 km/h4.4sn
160 km/h10.1 sn-
0-200 km/h14.9 sn
0-400 m12.5 s-
Motor tipiV8
Motor hacmi (cc)4163 cc
Güç420 bg @ 7,800 d/dak
Tork430 Nm @ 4500 d/dak
Yanal kuvvet1.01 G
Ağırlık1560 kg
 
Böle azımın suyu aka aka ekledim resimleri yalan dünya oyuncağı işte ama napıyım ben daha büyümemiş bi çocuğum :))       ***Zıpçıktı***
 
 

Hiç yorum yok: